Fotozeszyt od Saal-Digital

Hejka.
Dzisiaj mam możliwość przedstawienia Wam fotozeszytu i uwaga! Fotozeszyt to nie to samo co fotoksiążka. Idea, oczywiście jest taka sama, czyli zdjęcia wydrukowane na stornie zeszytu/książki, różny układ, który możemy sami sobie wybrać. Jeśli chcecie poznać moją opinię dotyczącą tego fotozeszytu zapraszam do przeczytania całego postu!


Fotozeszyt otrzymałam w czwartek. Sama wybrałam zdjęcia i ich układ, który został zastosowany w recenzowanym produkcie. Zdjęcia, które wybrałam to różne ujęcia z bieżącego roku, które chciałam przenieść z pamięci telefonu i móc zajrzeć, kiedy tylko będę miała na to ochotę. Aby zaprojektować przepiękny fotozeszyt musimy ściągnąć aplikację, która jest bardzo intuicyjna, banalnie prosta dla ludzi, którzy niekoniecznie spędzają milion czasu na przeglądanie internetu.


Już od samego początku określamy liczbę stron, format i orientację i tym samym znamy cenę od razu, a nie pod koniec procesu. Osobiście wybrałam 22 strony, format 20x20 i orientację pionową.
Więc mój fotozeszyt kosztował 79 zł. Proceder tworzenia fotozeszytu to sama przyjemność! Możemy zdać się na własną fantazję albo skorzystać z rad aplikacji.


Osobiście postawiłam na to, aby z lewej strony były motywujące zdania w języku angielskim, a po lewej zdjęcia. Wykonanie tego fotozeszytu jest bardzo zadowalająca, bynajmniej ja nie znalazłam niczego, aby się do czegoś przyczepić.  Oczywiście, jestem ciekawa czy,m będzie różnił się między fotoksiążką (mam w planach porównanie obu tych rzeczy).
   
   
Nie mamy czego się bać co do jakości wykonania, ponieważ nawet te złe jakościowo zdjęcia, które wykonaliśmy nie wyglądają wcale tragicznie w wydrukowanym fotozeszycie! Plusem tego produktu na pewno jest fakt, że to "kołozeszyt", a więc jest to ułatwieniem w przeglądaniu tego cudeńka.


Podsumowując: 

  • kontakt z firmą jest, jak najbardziej na plus! Miła obsługa, szybki kontakt, skrupulatne odpowiedzi na pytania klientów. 
  • dostawa przyszła bardzo szybko, a powinniśmy pamiętać, że nasz fotozeszyt idzie do nas z Niemiec.
  • fotozeszyt spełnia wszystkie oczekiwania.
  • cena bardzo niska.
  • możemy produkt w 100% dopasować pod siebie.
  • idealny prezent dla najbliższych! 




Czy jest tu ktoś, kto korzystał z usług Saal-Digital? Jesteście zadowoleni? Czy może byście chcieli skorzystać? Słyszeliście o tej marce? Czy macie w swoim domu jakiś fotozeszyt? 

*Post powstał dzięki współpracy z Saal-Digital. *

Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Taki fotozeszyt to idealny pomysł na prezent :) Też mam od nich taki zeszyt i jestem bardzo zadowolona :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na organizację wspomnień- wygląda to bardzo ładnie i schludnie i jest o wiele przyjemniejszą formą niż przeglądanie zdjęć na komputerze :) Świetny post :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajny pomysł na prezent. Cena nie jest wygórowana, jak z jakościa materiałów z których wykonano fotozeszyt? papier w miare o.k?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier jak najbardziej na plus! :)

      Usuń
  4. Zawsze wszędzie słyszałam o fotoksiążkach, a o zeszycie słyszę pierwszy raz. Ciekawy i bardzo ładny :) Idealny na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka