WISHLIST - ZAFUL

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z wishlistą ze sklepu ZAFUL. Oczywiście są to rzeczy, które mi przypadły do gustu i skradły moje serce. W kwietni dostałam propozycję współpracy, więc postanowiłam spróbować czegoś nowego. 


Sklep ma dość duży asortyment i można naprawdę spędzić cały dzień  na jego przeglądaniu  (polecam wieczory!). Sklep posiada ciągle jakieś przeceny, kody rabatowe, wyprzedaże itd., więc mogę Wam z całego serca polecić chociaż wejść i zobaczyć co tam jest. No dobrze, już nie przedłużając... zaczynamy ;)


Lips Print Shirt Collar Long Sleeve Shirt - White





Numerals PU Leather Rhinestone Studded Quartz Watch - Beige



MAANGE 10 Pcs Eye Makeup Brushes Set - Complexion



Vintage Tassel Hollow Out Hand Pendant Necklace - Silver




Wings Infinity Strand Bracelet




Co myślicie o powyższych produktach? Słyszeliście o tym sklepie? Robiliście w nim zakupy, a może współpracowaliście? Z chęcią zapoznam się z Waszą opinią! 

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Zaful jest mega! <3 Bardzo lubimy przeglądać ich stronę i mamy juz od nich sporo rzeczy! ^^ W tym oczywiście śliczne bluzy, kapelusze, okulary i nie tylko :) Super wpis! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie Zaful! Mi osobiście ubrania z tego sklepu świetnie się sprawdzają!:)
    Poklikane, mam nadzieję, że wpadniesz też do mnie!
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka