Jak spełnić marzenia?

Hej!
Ostatnio przechodzę stan kryzysowy. Tak, skończyłam osiemnaście lat i uświadomiłam sobie, że zaraz matura i studia! Więc co teraz? Co robić, gdy nie wie się co robić?


Każdy ma swoje to coś, które osiągnęli.

Więc czytam poradniki, przeglądam strony ludzi, którzy coś osiągnęli. Tylko co dla mnie jest tym coś? Dla niektórych to dobra praca,  dla innych pieniądze,  a dla sąsiada obok po prostu rodzina.

Żyj, tak jak chcesz żyć i nigdy nie naśladuj w 100% innych.
Tak, to jest najważniejsze, żeby to zrozumieć. Dlatego nie możemy nigdy patrzeć się na innych, w 100% odzwierciedlać tego co robią i żyć jak oni. Nie oszukujmy się, każdy jest inny i ma inny cel na życie, swoje plany i marzenia. Jaki sens jest żyć przeciw sobie?  Żaden!
Wstawaj wcześniej i ciesz się,  że jesteś już o jeden krok dalej niż inni!
Dobra, przyznam się. Przeczytałam super dużo tych poradników. I miałam problem z jedną rzeczą - JAK MOŻNA WSTAWAĆ O 5 RANO I NORMALNIE FUNKCJONOWAĆ?
No więc moi kochani- można. Dziwne?  Dla mnie było, więc tydzień temu postanowiłam, że wstanę o 5.30 i z dnia na dzień wstawałam kilka minut wcześniej. Tak więc w poniedziałek wstałam o 5 rano i naprawdę można żyć.
Tak, co mogę powiedzieć o wczesnym wstawaniu? Mamy kilkanaście minut ekstra czasu. Więc wszystkim mega polecam!

Uwierz w siebie i osiągnij swój sukces!  
Myślę, że to wszystko wyżej jest ważne, ale jednak wiara w siebie jest najważniejsza. Po prostu każdy sukces zaczyna się od nas. Jeżeli my nie wierzymy,  że coś się nie uda, to czemu ma to sie udać? Czemu ma to nam "wypalić" skoro boimy się, że jednak się nie uda? Jeśli tak uważamy to po prostu nie jesteśmy tego warci i tyle. Dlatego kochani uwierzcie w siebie! I wiem, że jest mega trudno i ciężko, ale musimy tego się  nauczyć. Ja też się tego dopiero uczę, więc życzę nam powodzenia!

Udostępnij ten post

6 komentarzy :

  1. Ja dopiero teraz ożyłam , spełniam swoje marzenia ...

    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnianie marzeń jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis! Bardzo pozytywny i bardzo mi się podoba. Marzenia trzeba spełniać. Trzeba im pomóc, bo one same tak z siebie się nie spełnią. Przede wszystkim trzeba mieć odwagę, przezwyciężyć swoje lęki. Ja zaczęłam spełniać swoje marzenia już jakiś czas temu i bardzo się cieszę, że udało mi się postawić krok do przodu i trochę sobie w tym pomóc. Tobie również życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, wiara w siebie to klucz do sukcesu!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejsze to odkryć w życiu co jest naszym marzeniem i zacząć działać. Nie za dzień, dwa, ale one się spełnią. Bardzo polecam obejrzeć film The Secret. Potęga podświadomości. - Widziałam i pisałam o nim na moim dawnym blogu już jakieś 6 lat temu i od momentu jego obejrzenia moje życie się bardzo zmieniło. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy, modowy post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka