Osiemnaście lat minęło!

Hejka!
Ósmego lutego stałam się w świetle prawa pełnoletnią osobą, ale czy coś się zmieniło? Czy stało się coś czego w dniach poprzednich nie miałam? Nie mogłam?
I tak i nie.
Oczywiście będę mogła załatwić sprawy w banku, urzędzie, jeździć autem, brać udział w wyborach i dużo różnych rzeczy,  ale  nie uważam, żeby moje życie zmieniło się jakoś dużo. No cóż po prostu przyszła pora, kiedy czas się odmładzać! ;)


Jedenastego lutego zorganizowałam imprezę urodzinową, której na pewno nie zapomnę!  Zapraszam Was do fotorelacji.


























Udostępnij ten post

15 komentarzy :

  1. Jakie ty masz piękne wlosy! Widac ze 18 się udała!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    I zapraszam do mnie http://www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądałaś, wreszcie upragniona dorosłość;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna sukienka i buty! Spoźnione sto lat!!
    Obserwuje i pozdrawiam xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia i wszystkiego najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze kiedy to było,moja 18stka:(
    Świetnie wygladaładnie, masz piękne włosy.Wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia. Włosy masz prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja osiemnastka pojawi sie za 4 miesiące , trochę sie obawiam jej, ale tak naprawdę nic sie wielkiego nie stanie :D masz śliczne włosy i miałaś cudowna sukienkę :)


    Www.magdalenaw.blogspot.co.at

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione wszystkiego najlepszego. Piękną miałaś sukienkę. Mężczyzna z którym tańczysz n ostatnim zdjęciu to twój tata?

    OdpowiedzUsuń
  9. super:D ja nie pamiętam już swojej 18 hahah
    zapraszam http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Z okazji urodzin samych wspaniałości życzę i cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę , że miałaś super imprezę. Chciałabym Ci życzyć dużo zdrówka , szczęścia , uśmiechu na twarzy , miłości , spełnienia wszystkich marzeń oraz żebyś odnalazła się w tym świecie dorosłym :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pięknie wyglądałaś! Buty genialne! Zdjęcia świetne! Wszystkiego najlepszego :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Moja impreza 18 jeszcze przede mną... :D
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka