Karpacz 2017

Hejka!
No więc przyszedł na czas podsumowanie długo wyczekanych ferii zimowych, które niestety już się kończą. Czas wrócić do szkoły i dokończyć ten rok szkolny. No, ale tymczasem przychodzę dzisiaj z krótką fotorelacją z Karpacza.





W Karpaczu byłam dwa dni. Krótki pobyt i mega męczący. No, ale wspomnienia są!


Z siostrą i chłopakiem byliśmy rano we wtorek na lodowisku. Spędziliśmy w sumie ponad 2h tam. Trochę pojeździliśmy, pograliśmy w hokeja i uwaga... każdy wylądował na "lodzie".









Po lodowisku wybraliśmy się na krótki spacer i na pizzę do centrum.





Dzień zakończyliśmy na basenie i kolacji w centrum. Na basenie byliśmy w hotelu Gołębiewskim, polecam!





Pogoda nie za bardzo dopisała. Padał deszcz, było błoto, śnieg był tylko daleko w górach. Wiatr wiał strasznie, więc na Śnieżkę nie można było iść. No cóż ferie się zakończyły, a teraz czas wziąć się za bloga. Teraz stawiam na systematyczność i zero robienia sobie przerw kilkumiesięcznych, bo to zło! Trzymajcie za mnie kciuki, a ja życzę Wam miłego weekendu.



Udostępnij ten post

38 komentarzy :

  1. Super zdjęcia, aż naszła mnie ochota żeby iść na łyżwy ;)
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, sama wybrałabym się w góry! :)
    Super zdjęcia i fajnie, że tak miło spędziłaś te dwa dni ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak bym się tam wybrała! Super tam jest, a zdjęcia przecudwone :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie świetne zdjecia! Kurcze szkoda ze wam pogoda nie dopisała :( le ta pora przejściowa między zimą a wiosną chyba najgorsza.

    Zapraszam: http://nouw.com/pannaanna92/ootd-kurtka-z-shein-29121120

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale miałaś fajny dzień :) Patrząc na zdjęcia z lodowiska, przypomniały mi się moje wygibasy na lodzie :D i z pewnością nie był to taniec !
    Chętnie bym pojechała, może nie na łyżwy ale w góry :) Widoki niezapomniane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia ;) Ferie udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam jeszcze w Karpaczu, a chętnie bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jeździć na łyżwach <3 a w tym roku ani razu tego nie zrobiłam :(
    http://coconailsbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze nigdy nie byłam w górach zimą. To chyba nie dla mnie. Ja to jestem ciepłolubna. Uwielbiam góry ale kiedy nie ma tam śniegu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzył mi się Karpacz w te ferie, ale niestety nie wypaliło :(
    Piękne zdjęcia!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie świetne baseny!
    z miłą chęcią bym się tam wybrała, na pewno wspaniały odpoczynek :)
    super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :). Widać, że wyjazd Ci się udał :).

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia, też bym chętnie wybrała się na narty:)
    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://weera-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super fotki. i fajna wyprawa.
    pozdrawiam
    http://sportowyblogewy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW! kochana, niby wyjazd krótki, ale widzimy, że super wykorzystany! <3 Ahh... zazdrościmy ^^ My dziś miałyśmy turniej i nieźle się wymęczyłyśmy, ale było warto ^^ Buzia :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzecz biorąc ferie tak szybko minęły i mi. Jeszcze jeden dzień wytchnienia i od poniedziałku znowu szkoła, swoją drogą trzeba zauważyć w tym też trochę pozytywnych aspektów bo nie warto patrzeć na wszystko z gorszoną miną. Karpacz to zdecydowanie moje ulubione miejsce na spędzanie ferii! Pozdrawiam!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemny post. Również chciałam wybrać się do Karpacza jednak po długim szukaniu noclegów padło na Wrocław i 3 dni ferii mojego chłopaka spędziliśmy w mieście. Pierwsze zdjęcie jest cudowne! Absolutnie najfajniejsze, bardzo ładnie razem wyglądacie na pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ferie skończyłam już dawno. U ciebie widzę, że się nie nudziłaś. Świetne zdjecia Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Tęsknię za takimi miejscami, ale teraz mam tyle na głowie, że nie wiem kiedy wybiorę się na urlop :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze ja już dawno skończyłam ferie i były bardziej nudne

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem czy to z moim komputerem coś jest nie tak, ale nie wczytała mi się większość zdjęć. Ale zazdroszczę ferii ! Ja juz niestety ich nie mam :(

    Mój blog-klik!
    Mój kanał-klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że udany dzień :) Ja na łyżwach nie umiem jeździć :D
    A ferie już dawno mi się skończyły... :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  23. zazdroszczę wyjazdu :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo chciałam jechać zimą do Karpacza, jednak mi się nie udało. Może na wiosnę :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja w lutym byłam z Zakopane :) tak tęsknie za górami :/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale basen w Gołębiewskim wynagrodził Wam chyba tę pogodę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super! Byłam w Karpaczu i bardzo mi się tam podobało, chętnie bym wróciła!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  28. super zdjęcia baaardzo zazdroszczę wyjazdu

    http://julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są świetne! Zawsze chciałam być tam taką porą roku, może kiedyś mi się uda :) daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię Karpacz zimą :d świetne zdjęcia, szkoda, ze pogoda taka nieciekawa :D
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie byłam jeszcze na Karpaczu. Mimo złej pogodny na pewno się świetnie bawiliście :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia robia wrażenie!
    Widac udany wyjazd:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam w Karpaczu i miło wspominam ;) Też mam problem z robieniem za długich przerw na blogu,zobaczymy co to dalej będzie;p
    Pozdrawiam,
    http://hopploshet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. słońce za oknem , od razu by się gdzieś pojechało;-) super post, pozdrawiam i zapraszam do www.kuzniahome.blogspot.com a na priv pisze zapytanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia, mam nadzieje, że za rok będę mógł się tam wybrać :)

    Pozdrawiam

    Badzlepszymkazdegodnia

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mocno trzymam kciuki! :*
    Karpacz jest jednym z zakątków naszego państwa,do którego będę wracać zawsze. Karpacz,jak i sąsiadujące miasteczka mają w sobie niesamowity urok i osnute są legendami, które tak krążą przechodząc z pokolenia na pokolenie :)
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  37. kocham Karpacz i wracałabym tam co roku, gdybym mogła!

    www.podrugiejstroniekartkipl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka