Świąteczny wystrój pokoju! /Blogmas 2016 [1]

Hej! Od siedmiu dni mamy grudzień, a co z tym miesiącem najbardziej się kojarzy? 
Zima? Mróz? Wolne? Czy może Święta Bożego Narodzenia? 

Mnie najbardziej grudzień kojarzy się ze świętami, z piękną choinką, świąteczną atmosferą, masą jedzenia i z playlistą, którą słuchamy jedynie w święta. 

Dzisiaj zapraszam Was na post, w którym pokażę, jak przystroiłam pokój kilka dni temu, oczywiście nie jest to już w stu procentach wygląd na święta, ponieważ kilka rzeczy się jeszcze zmieni. ;)







 W pokoju toaletka znajduję się w centrum, nie jest ona ani duża, ani mała. Oczywiście mogłam ją ozdobić w inny sposób, a mianowicie dodać tego więcej, jednak uznałam, że lepiej prezentuje się jeżeli dodam tylko lampki, które przy zgaszonym świetle wyglądają super! Obawiam się, że zostaną one na toaletce do następnego roku. ;) 




Na nocnym stoliku znajduje się lampka, która przed świątecznym okresem świeciła w nocy, ale na czas świąt wyparły ją choinki i lampki! ;) 
Tak jak widać: koło mojego łóż
ka muszą być świeczki (obowiązkowo), książki i poniżej znajdują się segregatory, z których uczę się do szkoły. 






 W tym roku na stole znalazła się mała choinka, w poprzednim roku znajdowała się na segmencie, ale w ciągu roku wiele się zmieniło, także i moja choinka musiała zmienić swoje położenie. 
Na parapecie położyłam swój prezent mikołajkowy, który dostałam od siostry. Ładnie się prezentuje w pokoju (nawet, gdy nie świeci), ale także na zewnątrz! Moja mama również sobie kupiła 2 takie serduszka i obie polecamy każdemu. 



Koło telewizora postawiłam drugą choinkę (nieco wyższą) , którą znalazłam na strychu, myślę, że pasuje do wystroju i bardzo ładnie się prezentuje. 

Tak prezentuje się mój pokój na dzień dzisiejszy, ale mam jeszcze kilka pomysłów, które zrealizuję, więc bardzo możliwe, że wstawię jeszcze uzupełnienie tego posta. A czy Wy zaczęliście ozdabiać swój pokój czy może czekacie do wigilii? Opowiedzcie jak to wygląda u Was! 


Zapraszam na następny post, który pojawi się w sobotę albo niedzielę. 
Miłego tygodnia! :*


Udostępnij ten post

11 komentarzy :

  1. Piękna toaletka!
    U mnie też już świątecznie:) Malutka choinka, bo pokoik malutki, dużo świeczek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja toaletka jest cudowna ♥ zazdroszczę.
    Bardzo ładnie wszystko się komponuje :)
    Może wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! A toaletka jest oszałamiająca!
    Obserwuję i pozdrawiam.

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie to u Ciebie wygląda, gdybym miała tyle miejsca, też mogłabym poszaleć z dużą choinką, ale nie ma na to szans. ;/ ale za to mała też ma swój urok, gdy stoi na regale. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba, toaletka jest najpiękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie ! Ja jeszcze nie udekorowałam swojego pokoju , ale już planuję to zrobić w przyszłym tygodniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie są to magiczne święta.
    My dopiero za tydzi n będziemy stroik mieszkanie :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, zapraszam do siebie http://oleksandrao.blogspot.com/2016/12/vinted-style.html

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka