7 CHRISTMAS SONGS / Blogmas 2016 [2]

Hej! 

Za niespełna tydzień będą już święta. Jako, że nigdy nie  słuchałam przed świętami, żadnych piosenek, które jako tako byłyby związane ze świętami, tak w tym roku postawiłam na zmiany! 

Nagrałam sobie kilkanaście piosenek już pierwszego grudnia i tak sobie codziennie słucham. 
W tym poście przedstawię Wam 7 piosenek świątecznych, które najbardziej się mi podobają. Zapraszam! :) 

Blue Cafe - Święta w Nas



Jula feat. Sound'n'Grace - Gdy Gwiazdka


Gosia Andrzejewicz - Magia Świąt

Piaseczny / Krajewski - Wielkie świąteczne całowanie


Fifth Harmony - All I Want for Christmas Is You

Ariana Grande - Santa Tell Me


Edyta Górniak feat Krzysztof Antkowiak - Pada Śnieg


No i to są piosenki, które najbardziej lubię słuchać, oczywiście moja playlista jest o wiele dłuższa, jednak tutaj podałam Wam główną siódemkę. A wy macie jakieś piosenki, które lubicie słuchać tylko w święta? Jakie są Wasze ulubione piosenki świąteczne? Podajcie w komentarzu :*



Udostępnij ten post

9 komentarzy :

  1. poza ostatnią w sumie nie znam żadnej z proponowanych przez Ciebie, co mnie bardzo cieszy, bo to zawsze okazja, żeby poznać coś nowego. ;) u mnie też w grudniu pojawił się podobny post. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie tak bardzo nie lubię słuchać Gosi za to piosenka pada śnieg jest tak piękną

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam piosenki świąteczne Pentatonixu, są wspaniałe. Twoja playlsta w większości pokrywa się także z moją. Super post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale nie przepadam za polskimi świątecznymi piosenkami. mnie najbardziej w ten cały nastrój wprowadzają stare zagraniczne piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykorzystam w kolejnym roku! ;)

    http://nightmvreblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i masz dobry gust muzyczny :)

    http://styleofthemall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piosenki, ktore wymienilas sa mega klimatyczne i bardzo je lubie. Dodatkowo slucham jeszcze Sound'n'Grace - Święta będą cały rok.

    Pozdrawiam,
    joannadybczyk-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka