FASHION POST +KONKURS


Fashion Post to portal modowy, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie, nawet jeśli niekoniecznie interesuje się ową dziedziną. ;) 


W zakładce MODA dowiemy się o nowościach, trendach, poczytamy trochę opinii na dane tematy, ale i... dowiemy się co najlepiej kupić na obecną chwilę! Wszystko w jednym, co dla leniwców! :D





Moją ulubioną kategorią, która najbardziej przypadła mi do gustu to właśnie URODA.
Informacje tutaj znajdziemy na temat pielęgnacji, włosów, makijażu i perfum. Polecam zajrzeć na podkategorię "włosy". Polecam z całego serca! :) 
Ze strony dowiemy się też co nieco na temat kultury, ludzi sławnych (biznes, media, moda). Polecam zajrzeć na stronę, bo na pewno nie będzie to czas zmarnowany!


A teraz zapraszam Was na konkurs! 

Co trzeba zrobić ?
1. Wejdź na stronę FASHION POST i znaleźć artykuł który Ci się spodoba. 
2. W komentarzu zostaw do niego link.

Proste prawda ?
Co możesz wygrać ?
Coś niesamowitego i ekskluzywnego z www.clochee.com/
Konkurs trwa do 30 września
Wyniki zostaną ogłoszone na stronie Nataszkowiec Babik 2 października.

Wszystkim życzę powodzenia i już na weekend zapraszam na post! Obiecałam sobie regularność, a więc trzeba zacząć nad tym pracować. Do soboty kochani! Miłego czytania! ;) 


Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Super post :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/memories-holi-festiwal.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam jeszcze o tej stronie, chętnie tam wpadnę się rozejrzeć :)
    Pozdrawiam Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozejrzę się na stronie. Może coś mnie zainteresuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesuję się modą, ale o tym portalu jeszcze nie słyszałam! ;)

    A w konkursie chętnie biorę udział! ;)

    http://fashionpost.pl/kolekcja-plny-lala-jesien-2016-w-obiektywie-asi-typek/

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba artykuł: http://fashionpost.pl/zrobcie-piling-pomozcie-zwierzakom/ :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka