Welcome Karpacz (+Praga)!

Hejka!

Na początku chciałam zaznaczyć, że ostatni post uświadomił mi, że dużo osób nie czyta tego, co piszę, albo czyta i nie rozumie. Naprawdę proszę, żebyście to czytali albo, jeśli chcecie skomentować to przeczytajcie post! Chyba, że są to same zdjęcia i nie ma tekstu to oczywiście nie ma co czytać, ale jeśli piszę coś z kategorii "przemyślenia" to niestety, ale musicie przeczytać, aby skomentować, ponieważ ja to wyczuwam. Ale to tylko takie maluteńkie ogłoszenia parafialne :D.

Od 7 do 10 sierpnia byłam w Karpaczu. Dzisiaj post z serii: mało tekstu, dużo zdjęć. Tak, dzisiaj zostawię wam dużo zdjęć, a  mniej tekstu. Niestety, ale obawiam się, że następny post będzie prezentował się tak samo. No, ale wracam, wracam.

Siódmego sierpnia przyjechałam do Karpacza. W sumie w hotelu byliśmy po północy i praktycznie był to już poniedziałek... Ale cii. Na 3 dni zatrzymaliśmy się w hotelu Majestic. Polecam bardzo! Miła obsługa, jedzenie bardzo smaczne, wygodne łóżka, spa i tak dalej. Ogólnie hotel ładnie prezentuje się na zewnątrz, jak i w środku!





W poniedziałek poszliśmy "zdobyć" Śnieżkę. Załatwiliśmy to raz dwa i wróciliśmy. Muszę powiedzieć, że dłużej staliśmy w kolejce na wyciąg niż wchodziliśmy na Śnieżkę. Po zejściu poszliśmy na kolację i pochodzić po centrum i wróciliśmy do hotelu.







Drugi dzień spędziliśmy prawie, że cały w Pradze z biurem podróży "BAKAR". To był mój trzeci raz w  Pradze i na pewno nie ostatni Praga jest za ładna żeby być tam tylko 3 razy! Polecam bardzo! :)














Ostatni dzień poświęciliśmy jak zawsze kupieniem pamiątek i powrotem do domu. Do  domu wracamy na 3 dni i znowu wyjeżdżamy dlatego spodziewajcie się następnego postu w podobnej formie. Pozdrawiam!

Udostępnij ten post

53 komentarze :

  1. Świetne zdjęcia! :)

    http://natalaani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia i równie wspaniała wycieczka :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo ze mamy juz polowe sierpnia musze sie wybrac do Pragi!
    juliamelnyczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Praga jest wspaniałym miejsce moja siostra tam była i dużo mi o niej opowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia ;-) zapraszam do mnie ;-)http://kamilaocieczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawy post. Też wybrałabym się na Śnieżkę, ale to może we wrześniu :)
    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, przepiękne miejsca i jakie widoczki <3 Pozazdrościć kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Praga to najpiękniejsze miasto, w którym byłam. Chętnie pojechałabym tam jeszcze raz :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fenomenalne widoki! Piękne miejsce. Też tam byłam i z przyjemnością wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, widać, że przykładasz się do tego co robisz. Lubię blogi o tej tematyce. Możesz spodziewać się mnie częściej♥

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam w Karpaczu, muszę namówić narzeczonego na taki wyjazd. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia:) Ja wybieram się do Pragi 27.08 :P Co do komentownaia bez czytania - mnóstwo osób tak robi niestety ;/ Korzystałaś z hotelowego SPA? Pytam z ciekawości, bo raz będąc w Czechach skusiłam się na taką przyjemność i mogę powiedzieć, że rytuał czekoladowy to coś co pokochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż zachciało mi się jechać w góry :( Cudowne widoki! Praga to piękne miejsce :) Z tym co napisałaś na początku zgadzam się w 100% i myślę tak samo :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny wygląd bloga <3
    Świetne zdjęcia , byłam w Pradze i bardzo mi sie tam podoba *.*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Widoki ze Śnieżki są cudowne! Żałuję, że jeszcze mnie tam nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie byłam w górach :( ale chce namowic chlopaka bysmy z dzieckiem pojechali do czech do skalnego miasta :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wycieczka widać ze udana ;) Piękne zdjęcia. Ja nigdy nie byłam w Karpaczu ale mnie zachęciłałaś, ;)
    Pozdrawiam wildgiirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Karpacz to magiczne miasto, bardzo miło wspominam.
    Świetne zdjęcia, zakochałam się w widokach z Pragi :)

    Zapraszam też do mnie: http://zamoyska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, również ostatnio byłam w górach ale ja zdobywałam rysy hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Co za świetne widoki!! *-*


    https://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam wraz z obozem na Śnieżce. Wszyscy pięknie schodziliśmy już, połowa drogi za nami, a jedna dziewczyna pędzi do wychowawców z informacją, że zapomniała plecaka, bo przecież kolega miał jej nieść. Weszłabym z chęcią ponownie. W Pradze również byłam i jest to jedno z najpiękniejszych miejsc w Europie.
    http://agnieszkawygladalafotografia.blogspot.com/2016/08/noc-spadajacych-gwiazd.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie byłam jeszcze nigdy w Pradze, ale mam wielką nadzieję, że się tam wybiorę. Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Justyna ~szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia, a także widoki. Nigdy nie byłam w Pradze, ale być może w przyszłości się tam wybiorę, ponieważ chciałabym odwiedzić tyle pięknych miejsc :) co do Polskich gór - kocham je! Kocham Zakopane, jak i Karpaty, Beskid obydwa i ogólnie ten klimat górski :)

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. też byłam na takiej wycieczce w 1 gimnazjum.
    Praga bardzo mi się podobała i z chęcią jeszcze raz bym się wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie wszyscy czytają posty...
    Praga to przepiękne miasto :)
    Zazdroszczę takiej wycieczki!

    Pozdrawiam :*
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zdjęcia! Zazdroszczę wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia, wpis zachęca do podroży do tego miasta, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne widoki <3 Praga równie ładna!

    http://livetourevel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wpis i cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mieszkam 15 km od Karpacza. Takie widoki dla mnie są codziennością, ale uchwyciłaś na zdjęciach mega piękno Karkonoszy. W Pradze jeszcze niestety nie byłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja córka była w Karpaczu na koloniach :) Piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. kocham fotorelacje, widać ,że wyjazd się udał :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. O kurczę! Genialne zdjęcia :D <3 My przeważnie czytamy twoje wpisy i nie przejmuj się, nie piszesz tak mało :) Hotel ze SPA? :o To my już jesteśmy w drodze :D Hehe ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. z tym czytaniem postów to zawsze różnie bywa :D Piękne zdjęcia :D
    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. wiem o czym mówisz bo kiedyś napisałam taki "trudniejszy" post i może ze 2 osoby pojęły o co mi chodzi:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne widoki! Aż muszę wyciągnąć rodzinkę na wycieczkę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Byłam i zawsze niezapomniane wspomnienia :)

    zapraszam:
    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia i widoki :) Ja byłam tylko na granicy z Czechami, porobiliśmy fotki dla uwiecznienia i wracaliśmy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie asieekknowak.blogspot.com/
    ox

    OdpowiedzUsuń
  39. Śnieżka, Karpacz, koniecznie muszę zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  40. Byłam w Pradze w czerwcu i niestety miałam taką pogodę, jaką ty na zdjęciach, czyli pochmurno i deszczowo ;c Do Karpacza w sumie nie mam aż tak daleko i bardzo chciałabym tam kiedyś pojechać, mam nadzieję, że kiedys sie uda ;)
    http://dembinska-pozytywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również odnoszę takie wrażenie,że to co pisze jest tak naprawdę niczym i mało kto to czyta. :(
    Smutne ale prawdziwe :/

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/08/sammydress-reviev-two.html

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, świetna fotorelacja. Niestety nie miałam okazji zwiedzić tych miejsc, ale kto wie, może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne widoki ! :)

    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. W Karpaczu byłam jako mały dzieciak, więc nic praktycznie z tego pobytu nie pamiętam. :) Kiedyś muszę tam znów zawitać.

    OdpowiedzUsuń
  45. Również nie lubię jak ktoś nie czyta całych postów tylko komentuje bez sensu. Od razu da się zauważyć kto tak naprawdę przeczytał całość ze zrozumieniem, a kto nie.
    W Karpaczu nigdy nie miałam okazji być, jakoś nie przepadam za górami bardziej preferuje morza, ale to już wedle gustu. :)
    Tak czy siak przepiękne widoki ♡

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie tam jest! nigdy nie byłam, muszę namówić chłopaka żebyśmy tam pojechali :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. I staram się czytać każdy post, ponieważ w sumie jak napisałaś nie przeczytasz to nie masz jak skomentować! Ja osobiście jeszcze nigdy nie byłam w Karpaczu. Ale za to odwiedziłam Pragę i zgadzam się z Tobą to piękna miejsce ♡ Zapraszam do mnie na nowy post! http://joanna-rita.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  48. Kurde, a rok temu mogłem tam być... piękne widoki. Chyba szkoda, że tylko na 3 dni, co?
    Jak widać nieźle się bawiłaś, a ze znajomymi jak się jest to już w ogóle :
    Piękne zdjęcia
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja raczej czytam posty które komentuje :)
    W Pradze byłam w tamtym roku i tez bardzo mi się podobało!
    Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. super zdjęcia :D
    Zapraszam też do mnie: http://moda-ponad-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczne zdj i mega post :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka