Nic Ci się nie uda, więc nie próbuj.


Czasami chcemy coś osiągnąć, chcemy być w czymś dobrzy, ale nie próbujemy, bo uważamy, że nic się nam nie uda. No, więc nie próbujcie! 


Jeśli będzie wam strasznie zależało to spróbujecie raz, drugi, a jak się nie uda to i trzeci. To jest mój
trzeci blog (jak nie czwarty). Nawet na tym blogu, który istnieje już od kilkunastu miesięcy tak naprawdę po raz pierwszy zaczęłam o niego walczyć w styczniu. Siedziałam i tak sobie myślałam, że chciałabym podzielić się z kimś swoimi przemyśleniami i powiedziałam: kurde, Jessica możesz to robić, przecież oglądając te wszystkie blogi, też możesz takiego pisać. I proszę dzisiaj jesteście wy - i czytacie to. To dalej są początki, dalej próbuję was do siebie przekonać, zachęcam was do zostania tutaj na dłużej. Jedni może zostaną, drudzy pewnie nie. Dla jednych może jestem na razie za słaba, może za kilka miesięcy wejdziecie tutaj i zostaniecie na dłużej, bo nabiorę doświadczenia. Nie wiem, ale przynajmniej próbuję. 

A Ty? Czemu nie próbujesz? 

Co Cię blokuje? Boisz się, że nic Ci się nie uda? Uwierz w siebie, naprawdę. Nikt nie jest odpowiedzialny za Twój sukces, tylko Ty sam. Jeśli nie spróbujesz, to nigdy nie dowiesz się czy jesteś wart swojego marzenia. Czasami się nie uda, ale jeśli się uda to możesz być najszczęśliwszy na świecie. Próbuj, co Ci szkodzi? Nie rezygnuj tylko, dlatego, że boisz się upadku, że ktoś mówi Ci, że Tobie się nie uda. Nie pozwól, aby kiedykolwiek strach decydował za Ciebie, bo to zazwyczaj nie jest dobre. 


Jesteśmy ludźmi, mamy jedno życie, z dnia na dzień jesteśmy coraz starsi, więc skoro mamy marzenie to starajmy się spełniać od razu, nie odkładać na później, bo to się równa z odłożeniem na zawsze. Nie ufajmy cichemu głosikowi w naszej głowie, który mówi, że nic się nam nie uda, bo to nie prawda! Jeśli będziemy bardzo mocno chcieli to się uda, więc próbujcie! Nawet milion razy to samo, aż się uda!

Powodzenia ;)


 Zapraszam na: 
INSTAGRAM - x3nemezisx3
SNAPCHAT - x3nemezisx3 

Udostępnij ten post

27 komentarzy :

  1. Próbować zawsze trzeba. Może nie udać się osiągnąć celu, ale po drodze do niego możemy się wiele nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jessico masz rację, ważne jest aby nigdy się nie poddawać, a po drugie być konsekwentnym w działaniu i robić to z planem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Motywujesz dziewczyno :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo często mam tak z dietą. Probuje i będę próbowała nawet 500 razy, byle by się udało
    Pozdrawiam
    Aldrazek

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post, ładnie piszesz :)

    bodieventer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie motywujące posty! Ja staram się nie poddawać, zawsze warto próbować.

    https://rougeper.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nigdy się nie poddaje, zawsze próbuję.
    Pozdrawiam i obserwuję!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny post :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że teraz nie przestaniesz pisać. Wygląd bloga i szablon mnie zachwyca- przepięknie jest u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna bluzka, bardzo lubię takie z falbankami :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super post
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądasz <3
    Zapraszam na swojego bloga kulinarnego :) https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia :)
    natiax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak najbardziej warto próbować do skutku - w końcu musi się udać! Nawet Gonciarz o tym mówił w jednym ze swoich filmów - nie potrafił czegoś zrobić, więc próbował, widział co jest nie tak, więc to poprawiał i w końcu mu się udało. Ja staram się robić podobnie: wiem, że moje filmy na youtube nie są doskonałe, więc próbuję, kręcę, montuję, by w końcu były w 100% takie jakie chcę by były. :)

    https://callmefashionblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mobilizujący post Kochana :) Świetnie wyglądasz :*

    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie motywujące posty, zawsze dają mi siłę do działania, więc muszę ci za niego podziękować ;)
    A ty świetnie wyglądasz na zdjęciach ;)
    Pozdrawiam typiclagr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze czyta się ten post! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny, motywujący post! Świetnie czyta się treści pisane przez Ciebie.
    Pozdrawiam gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mądry post ^^ Zgadzam się z Twoim zdaniem ;) Nie poddawaj się i pisz dalej bo naprawdę świetnie Ci to wychodzi ^^
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludzie często boją się podjąć ryzyka, niepotrzebnie :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  22. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA :)))
    Wejdź na mojego bloga i dowiesz się o co chodzi i co masz zrobić :) Miłego dnia http://daylightnatka.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, naprawdę dobry i motywujący post! Trzymaj tak dalej 😃

    byyuniko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak komuś zależy to spróbuję i chociażby nawet dwadzieścia razy.
    Bardzo motywujący post.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak! Próbować zawsze warto :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo lubię tak motywujące posty obserwuje i liczę na rewanż
    https://modowi-channel-pink-beauty.blogspot.com/
    zaobserwuj mojego bloga , i czytaj co tydzień w poniedziałek lub piątek nowe posty .
    czekam również na wasze komentarze , zostaw w komentarzu link do bloga na pewno na niego zajrzę .

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka