Dlaczego osoby starsze nie są dla mnie przykładem?

Hejka!

Dzisiaj napiszę post, który może budzić w was trochę żalu do mnie. No, bo jakim cudem siedemnastolatka pozwala sobie mówić, że osoby starsze nie są dla niej przykładem? Te babcie, które wychowywały się w ciężkich czasach, dziadkowie, którzy walczyli o Polskę i tak dalej, dalej. No, więc wyjaśnijmy sobie kilka rzeczy:
1)      Jestem dumna z osób, które walczyły ciężko o Polskę, gdyby nie oni na pewno nie pisałabym w tym języku, a może nawet bym nie żyła.
2)      Niektórzy starsi ludzie są dla mnie przykładem. Ba, chciałabym być nawet taka jak oni.
3)      Możecie się ze mną nie zgodzić, ale to jest moje zdanie oparte na przykładach z mojego życia oraz obserwacji innych.

Wiecie czasami uczycie się, sprzątacie czy nawet idziecie do pracy i natchnie was jakaś myśl, plan, cel, albo jak w przypadku blogerów – nowy wpis na bloga. Mój „notes blogowy” posiada w sobie kilka nowych pomysłów na wpis, ale jednak ten pomysł wpadł mi wczoraj, mianowicie w pracy, także czas zacząć.

OSOBY STARSZE KRADNĄ CZĘŚCIEJ NIŻ MŁODZI

UWAGA! Wcale nie mówię, że wasze babcie i dziadkowie kradną tylko mówię w strasznym uogólnieniu. 
No, więc wczoraj ( w sobotę) stoję i pilnuję na rynku odzieży. Wiecie żeby ludzie nie kradli. Obok nas jest dużo ludzi sprzedających różne rzeczy: nową odzież, antyki i tak dalej. I wczoraj, gdy tak pilnowałam z wieszaka spadła bluzka, wiedziałam o tym, bo kątem oka widziałam, ale, że wcześniej tyle razy ją podnosiłam postanowiłam podnieść ją za chwilę i powiesić. Nagle do naszego stoiska podeszła pani (no taka po 60-stce) i zaczęła do swojego znajomego mówić, że to „siatka na ryby”. Zaufałam jej, że odłoży na bluzkę, ale wiecie, co się stało? Rozmawiała ze znajomymi ponad 15 minut i tej bluzki jak nie odłożyła, tak nie odłożyła, a ja ciągle miałam na nią oko. W pewnej chwili zaczęła iść do siebie, to sobie pomyślałam, że pewnie po hajs, ale okazało się, że poszła żeby ją schować do torby, a po 20 kolejnych minutach na siebie ją założyła. Z taką bezczelnością to się jeszcze nie spotkałam!
Uwierzcie mi, że bardziej muszę pilnować osoby starsze niż młode, co się wydaje śmieszne, bo starsze panie wydają się nam ciepłe, pełne miłości, przepełnione wiarą… no, a jednak jest zupełnie inaczej w kilku przypadkach.


OSOBY STARSZE SĄ CZASAMI WREDNE

To jest zabawne. Bo starsze babcie się żalą, że młodzież jest taka i owaka. Że zamiast pomóc to uciekają, i bla bla. Ale wiecie, co ostatnio zaobserwowałam? Że wcale nie jest tak źle z młodzieżą! Bo skoro ktoś jest dla mnie wredny, robi wszystko żeby mi pokrzyżować plany to wolę być jak najdalej od takiej osoby. Jeśli ktoś po raz któryś nie odpowie mi na „dzień dobry” to za przeproszeniem – mam gdzieś mówienie takiej osobie te słowa.  Jeśli ktoś podejdzie mi w pracy i rzuci na ręce ciuchy i powie „trzymaj to”, to serio mam ochotę te ciuchy wyrzucić, ale trzeba być miłym, także staram się. ALE ludzie starsi czasami powinni się uczyć kultury od tej młodzieży, która „jest  takaaa zła”.



Kocham moich dziadków i babcie, kocham miłe starsze panie, które uśmiechają się i w autobusie opowiadają, jak to było kiedyś, dlaczego kochają życie i jak się żalą na politykę! To nie jest tak, że skreślam starszych ludzi, tylko chciałam Wam moi kochani uświadomić, że ci starsi ludzie nie są wcale tacy dobrzy, a młodzież wcale nie jest taka zła. Mam nadzieję, że to tylko takie przypadki starszych osób, których za przykład nie warto brać. Więc chciałam z tego miejsca Wam uświadomić, że trzeba wspierać swoich dziadków i babcie. Doceniajcie ich! 



Udostępnij ten post

8 komentarzy :

  1. Każda chamska stara baba była kiedyś chamską dziewczyną ;) Kultura nie jest kwestią wieku. Są też młodzi, którzy kradną ;)
    http://iga-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W 100% się z tobą zgadzamy! Ta historia z kradzieżą jest okropna! Jak tak można! Bezczelność! My spotykamy wiele starszych osób, które są WREDNE i próbujemy być miłe, ale no cóż ;) REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post <3
    nie wpadłam bym na to ale masz w 100% racji <3
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się wcale nie zgadzam- oczywiście nie uznaj tego za hejt, tylko moją opinię.
    Po pierwsze, piszesz że "osoby starsze nie są dla ciebie przykładem", ale później sama sobie przeczysz pisząc, że jesteś dumna z osób które walczyły o Polskę...
    Po drugie, czy ten post to nie zniżanie się do poziomu "moherów", które narzekają na tragiczną młodzież? Przecież nie każdy stary, nie każdy młody jest zły... Narzekasz na stare baby, ale oburza cię jak one narzekają na młodzież.
    Po trzecie, nie radzę ci traktować ludzi tak ogólnie. Każdy jest inny, co nie jest kwestią wieku, płci czy zawodu jaki wykonuje...
    I nie, nie mówię, że masz teraz wzorować się na wszystkich starszych osobach ani nie bronie plotkujących staruszek z osiedla. Nie odbieraj tego komentarza w ten sposób ;)

    Pozdrawiam, powergirls22.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc ja się nie zgodzę z tym komentarzem. Na początku postu zaznaczyłam, że niektórzy są dla mnie przykładem i tekst jest oparty tylko na moich doświadczeniach. Także wcale nie mówię, że młodzież jest super, fantastyczna tylko, że wszyscy na nia narzekają, a ja pracując co lato -nie przyłapuję tak często młodzieży co starsze osoby. To one w mojej karierze 'ochroniarza' są najbardziej popularne. Wystarczy postać z boku to zobaczy się jak jest. A prawda jest taka, że nikt nie ma prawa kraść ani nikomu rozkazywac. Bo opisałam cos co powinniśmy wziąć sobie wszyscy do serca. I nie, nie narzekam na starsze panie, tylko opisuje rzeczywistość, która widzę codziennie w pracy i tyle :). Na koniec postu zaznaczyłam, że są to tylko przykłady. Że nie oceniam przez jedną osobę wszystkich. Ludzie są ludźmi, ale tak samo młodzież nie jest doskonała , jak starsi ludzie. ;)

      Usuń
  5. Ja tam w pełni nie zgadzam się z Twoim postem. Według mnie, młodzi ludzie są bardziej wredni od starszego pokolenia, dodam jeszcze, że w XXI w. gdzie króluje fałszywości i nienawiść, oschłe słowa starszych są tutaj niczym.

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo - różni są ludzie w każdym pokoleniu :) nie da się ich ogólnie określić tak jak to niektórzy starsi ludzie niestety skreślają młodsze pokolenia, bo raz spotkały się ze złym zachowaniem :)

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka