Otaczaj się optymistycznymi ludźmi!


Czy nie mieliście niekiedy świetnego humoru i postanowiliście pójść na spacer ze znajomymi, którzy najzwyczajniej w świecie raz-dwa pożegnali wasz jakże dobry humor? Zachowywali się dość pesymistycznie? To oznacza, że czas zmienić towarzystwo!




Często słyszymy, że nasz humor nie jest tylko i wyłącznie zależny od nas ale też... osób, z którymi przebywamy i jest to sama prawda. Kiedy otaczamy się samymi ponurymi osobami, to nasze nastawienie automatycznie zmienia się na takie samo, nawet jeśli na początku byliśmy najszczęśliwszymi ludźmi na świecie. Tak oddziałuje na nas siła grupy. Jeśli sami jesteśmy dość pesymistycznie nastawieni do świata i przystąpimy do towarzystwa dla których życie jest najlepsze, co ich spotkało, to z czasem sami zaczniemy zmieniać zdanie na temat tego co nas otacza.





Podsumowując:
1. Otaczajcie się w gronie optymistycznych ludzi.
2. Jeśli widzicie, że wasze zachowanie ulega zmianie przy waszych waszych znajomych, to: spróbujcie ich zarazić optymizmem albo ograniczcie spotkania do minimum.
3. Cieszcie się życiem, wszystkim co Was otacza, bo macie je tylko jedno, więc nie warto być do niego pesymistycznie nastawionym.

Zapraszam na: 
INSTAGRAM - x3nemezisx3
SNAPCHAT - x3nemezisx3 

Udostępnij ten post

21 komentarzy :

  1. Ja zawsze staram się zarażać moich znajomych optymizmem :) Uważają mnie za pozytywną osobę :) Ludzie faktycznie mogą szybko zmienić humor człowieka

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niedawno spędziłam trochę czasu z przyjaciółmi ,że teraz do tej chwili nie mogę przestać się śmiać:D
    Zapraszam do nas:)
    Może wspólna obserwacja?
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo interesujący post :)
    https://aleksisaliss.blogspot.com/
    PS: Odpowiadam na obserwacje i komentarze

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja :) Jednak z drugiej strony każdy ma prawo mieć gorszy dzień:)
    Obserwuję :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie twierdzę, że nie. Chodziło mi o osoby, które robią to ciągle ;)

      Usuń
  5. Na szczęście nie przypominam sobie sytuacji typu ten spacer z ponurymi ludźmi:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie napisany post :)

    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/
    Snapchat - MEOWTIX

    OdpowiedzUsuń
  7. Ludzie dookola nas w ogromnym stopniu, nawet nieswiadomie wpływają na naszą psychike oraz zachowanie :)

    Mogłabys poklikać u mnie w ostatnich postach? Będę bardzo wdzięczna ♥♥♥
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Twoimi słowami w 100%. Życie mamy tylko jedno i trzeba cieszyć się nim w pełni.
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz całkowitą rację, nie ma sensu zadawać się z ludźmi, którzy tylko psują nasze samopoczucie.

    Zapraszam do mnie!
    Mogłabym też prosić o kilka kliknięć w nowym poście? Oczywiście, jeśli coś Ci się spodoba. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Coś w tym jest, że nas humor i zachowania są uzależnione od osób, które nas otaczają. Poza tym nie tylko inni mają wpływ na nasze samopoczucie, bo tak naprawdę jest wiele czynników (pogoda, sztuka, muzyka, literatura etc.). A dużo też zależy od nas samych. Od trybu życia jaki prowadzimy, od tego, co jemy, czy spędzamy czas aktywnie, czy nie. :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Weronika

    96pln.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest racja, zdecydowanie!:*

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Nowy post na www.twinslife.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzeba zarażać uśmiechem i dawać się samemu nim zarażać :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    Zapraszam ! --> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj to prawda trzeba sie cieszyć życiem i zarażać optymizmem!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Staram się jak najbardziej być osobą optymistyczną, wesołą:) ale wiadomo, każdy może miec gorszy dzień :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorszy dzień, a nie ciągle 'gorsze dni' ;). Nikt szczęśliwy wiecznie Nie jest :D

      Usuń
  15. A mnie trochę irytuje takie gadanie, bo mówi się o tym optymizmie tak, jakby to było coś banalnego. Niektórzy żyją w takich problemach i nie mogą się sami z nich wydostać. Niektórzy po prostu potrzebują kogoś, by ktoś ich tę złą energię pomógł przestawić. Nie zawsze trzeba ich za to winić i "zmieniać towarzystwo". Czasem może wystarczy pomyśleć także i o nich i spróbować im pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieć problem, a szukać problemu tam gdzie go nie ma to jest inna kwestia. Zaznaczyłam w poście, że chodzi o grupę towarzystwa, która ciągle jest pesymistycznie nastawiona do życia. Nie dlatego, że ma jakiś problem tylko dlatego po prostu ze tak się źle nastawiła do życia. Czy napisałam , żeby zostawić osoby, które mają problem? Nie. Czy warto mieć kontakt z ludźmi , którzy źle są nastawieni do życia tylko dlatego, że im coś nie wychodzi? Bo są ciągle zazdrośni sukcesami innych ludzi? O to mi chodziło ;)

      Usuń
  16. Myślę, że ja takich osób w moim towarzystwie nie mam. Jednak mam osóbki, które sprawiają, że uśmiech nie schodzi mi z buzi gdy z nimi przebywam :D Bardzo fajny pościk!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio miałam słaby humor i dlatego wyszłam spotakać się ze znajomymi, gdyż wiedziałam, że będzie wesoło i kupa śmiechu.
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka