Studniówka 2016!

Jest połowa marca i doskonale zdaję sobie sprawę, że studniówkowy czas był w styczniu, no, ale musicie wybaczyć mi te moje "spóźnialstwo":D

Dzisiaj przychodzę ze zdjęciami studniówkowymi, które w piątek mój chłopak otrzymał. Trochę ich było, ale tutaj pozostawię kilka (może nawet kilkanaście). 


Studniówka odbyła się 22 stycznia w Rogowie. Pojawiłam się na niej jako osoba towarzysząca, bo ja przecież swoją studniówkę będę miała dopiero za 2 lata! ;)

Zatańczyłam swojego pierwszego poloneza! W poprzednich szkołach nie miałam niestety takiej okazji. Oczywiście jak to ja...pomyliłam kroki ( jak nie wszystkie!). No, ale nie było najgorzej. Jestem z nas mimo co bardzo dumna! 


Arek namówił mnie na konkurs... niestety był związany z tańcem, a ja ani trochę się do tego nie nadaję, no ale te 3/4 miejsce mieliśmy! <3 


Ogólnie cała studniówka bardzo mi (a nawet mogę śmiało napisać, że nam) się podobała! Ładna sala, fajna muzyka i pyszne jedzenie! (do tej pory jeszcze nie zrzuciłam tego co zjadłam ;c ) 

Zdjęć mamy nawet z kilkanaście bardzo ładnych! Teraz będziemy czekać te 2 lata do mojej studniówki i jak to Arek powiedział "będziemy stać pół studniówki przy ściance i  robić zdjęcia". 

Oczywiście, to była moja pierwsza studniówka i jak to ja ... zapomniałam bardzo dużo rzeczy (tak, bo to ja). Oczywiście marudziłam Arkowi , a on mi dokuczał, ale jakoś dałam sobie radę i bez tych (moim zdaniem) bardzo potrzebnych rzeczy...no bo czy puder nie jest potrzebny? No jest!  A ja go zapomniałam... Nie macie pojęcia jaka byłam zła, no, ale cóż. Obym na swoją studniówkę nie zapomniała takich rzeczy :D


To jest moim zdaniem najpiękniejsze zdjęcie. Tak strasznie mi się podoba, że nie mogę się na nie napatrzeć. 
A wy? Jesteście przed studniówką czy może już po? Jakie odczucia? Podobało się? 

Zapraszam na: 
INSTAGRAM - x3nemezisx3
SNAPCHAT - x3nemezisx3 

Udostępnij ten post

18 komentarzy :

  1. Wyglądacie razem cudownie, pewnie nie możesz doczekać się
    swojej studniówki :) ja swoją wspominam cudownie i zawsze
    będzie to dla mnie najlepsza impreza życia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tam byłaś, bo widac że było super :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowną miałaś sukienkę ;)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia, wyglądacie razem cudownie :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna sukienka chociaż ja osobiscie bym takiej kurteczki nie założyła do niej:)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - nowy post dotyczący sukien ślubnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądałaś :) nawet nie masz pojecia jak ci szybko te 2 lata mina!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia! Wspaniale wyglądaliście ♥
    MELA BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są te zdjęcia! Pięknie razem wyglądacie :)

    Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjecia , super wyglądacie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie wyglądałaś. Ja w tym roku miałąm bal gimnazjalny, ale oczywiście to nie do porównania ;)

    http://life-i-s-ajourney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia, będziesz miała świetną pamiątkę! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, zdjęcia, świetna pamiątka tak ważnego dnia :)
    Pięnie razem wyglądacie, życzę szczęścia <3
    mój blog <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki piękny blog! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądałaś cudownie
    Zapraszam do mnie http://poplataneblogowanie.blogspot.com/2016/03/gdzie-kupic-idealna-chuste-lub-szal.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądałaś cudownie
    Zapraszam do mnie http://poplataneblogowanie.blogspot.com/2016/03/gdzie-kupic-idealna-chuste-lub-szal.html?m=0#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny post i zdj mega pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka