Chciej być lepsza tylko dla SIEBIE!

Często chcemy być lepsze w czyichś oczach, lepsze dla kogoś... rodziców, dziadków, partnera, pracodawcy, nauczycieli, znajomych i tak dalej. Na samym końcu jesteśmy my same.

Nie widzę problemu w tym, że chcecie być lepsze, ale...

... w tym, że robicie to dla kogoś! Nie można całego swojego życia układać pod kogoś. Nie można iść na studia "X" tylko dlatego, że rodzice Ci tak mówią, nie można odchudzać się, bo akurat partner powiedział Ci przy wczorajszej kolacji, że trochę Ci się przytyło.

Jeśli chcesz coś zmienić...

... to zrób to! Nie pytaj nikogo o zdanie, jeśli oczywiście zmiana ma zajść tylko u Ciebie. Zawsze ktoś będzie "za" i "przeciw". Komuś będzie się podobało, a ktoś skrytykuje nie tylko chęć zmiany, a i całą Ciebie. Po prostu słuchaj siebie. Jeśli chcesz i jesteś pewna, że dana decyzja będzie dla Ciebie słuszna to po prostu to zrób!

Chciej być lepsza!

Oczywiście, dla siebie. Ja zawsze starałam się być wystarczająco ładna, nawet odchudzałam się, żeby taką ładną być. I zawsze zakładałam "jeśli będę ładna, wystarczająco chuda na pewno nie spodoba mu się żadna inna", ale to był błąd. Sama się męczyłam w tym całym odchudzaniu, w byciu "ładną", traciłam zapał do życia, nie widziałam nic dobrego w każdym następnym dniu. 


Ale gdy tylko...
 ...zmieniłam podejście... 
zaczęłam i widzieć efekty. Po prostu widzę, że robię coś dla siebie i nie tylko ja jestem z siebie dumna, ale i wszyscy dookoła. Bo jestem sobą, nie udaję nikogo i nie robię niczego "pod kogoś". To jest zawsze najlepsze rozwiązanie. Warto męczyć się z czymś co nie jest dla was? Ciągnąć coś co kiedyś było przyjemne, ale teraz nie sprawia wam radości?  

NIE WARTO!

Bądźcie lepsze dla siebie, a i reszcie się spodoba. Obiecuję ;) 

Zapraszam na: 
INSTAGRAM - x3nemezisx3
SNAPCHAT - x3nemezisx3 

Udostępnij ten post

13 komentarzy :

  1. Uważam dokładnie tak samo. Osobiście gdybym miała patrzeć na to co mówią inni to bycmoze nawet nie prowadzilabym bloga. Osobiście pytam chłopaka rodziców o zdanie Ale finalnie i tak robie tak jak uważam za stosowne. :) to o mam być szczęśliwa i zadowolona że swojego życia bo jest moje, a nie wszystkich dookoła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmienić podejście... O to właśnie chodzi w zmianach na stałe :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, masz rację :)
    immort4lgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ktoś może uznać to za egoistyczne, ale czy jest coś piękniejszego niż satysfakcja po osiągnięciu TEGO WYZNACZONEGO PRZEZE MNIE, DLA MNIE celu? Można powiedzieć, że ja żyję dla chwil, w których mówię ''Chrzańcie się, to jest dla mnie, a nie dla was'' :)

    Co tu dużo mówić: Happy Easter Everyone!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się w 100%. Warto pracować nad sobą, ale tylko i wyłącznie dla siebie, a nie dlatego, że ktoś tego od nas oczekuje :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie powiedziane! Najlepsze co możemy zrobić to dążyć do spełnienia własnych marzeń, samorealizacji tylko i wyłącznie DLA SIEBIE, nie dla kogoś innego ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze powiedziane. Ja uważam że zmienianie się dla kogoś nie ma sensu to ja mam byc przede wszystkim szczęśliwa

    Żyj wyobraźnią

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą ale też faktem jest, że gdybyśmy doskonalili się tylko dla siebie to istnieje niebezpieczeństwo, że stalibyśmy w miejscu. Istotne jest, żeby mieć kogoś kto nas motywuje do zmian :)


    ❀ mój blog ❀

    OdpowiedzUsuń
  10. A zwłaszcza nie ma co się zmieniać dla faceta ;))

    Nowy post - zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgodzę się z tobą :> najlepiej zmieniać się tylko i wyłącznie dla siebie:)
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka