♥ Goodbye 2015! Welcome 2016 ♥

Od kilkunastu godzin mamy rok 2016, ale uznałam, że w skrócie podsumuję rok poprzedni.


 ROK 2015

Wbrew pozorom w roku 2015 było więcej tych lepszych chwil, szczęśliwszych, piękniejszych niż tych szarych, smutnych, czy też przykrych. Zdarzały się porażki, upadki, ale były też czasy zwycięstwa, triumfu. Na pewno ten rok zapoczątkował coś nowego w moim życiu, coś z czym wiążą się dalsze plany na życie. Uważam, że te 365 dni diametralnie różnią się od tych co były jeszcze przed nimi, czyli od roku 2014!


W tym roku na pewno poznałam wiele wspaniałych osób, które wniosły dużo do mojego życia dobrego, jak i tego złego, przecież musi wyjść na zero! Spędziłam, także dużo wspólnych chwil, ze swoim przyjaciółmi :D
     


Poznałam wspaniałego chłopaka, który od 12 kwietnia dzień w dzień urozmaica mi życie. Nie było tylko sielanki, mieliśmy upadki, poważne kłótnie, łzy szczęścia, jak i smutku. Czasami było ciężko, bardzo ciężko, ale daliśmy radę, i oby tak dalej! Tego nam, życzę skarbie! :* 




Dziękuję, za wszystko! 



W roku 2015 zakończyłam pewien etap w swoim życiu, jakim było zakończenie gimnazjum. Zakończyłam szkołę ze średnią 5,33, co mnie mega cieszy! Rozpoczęłam naukę w liceum, które nie jest spełnieniem moich marzeń, ale jest. Na pewno jest ciężej, ale daję radę! ;) 





  Nie będę się już opisywać reszty. Podsumowując uważam, że ten rok dużo mnie  nauczył, był jednym z lepszych. Nie najlepszym, ale lepszym, to na pewno! Pod koniec roku uznałam, że chcę skupić więcej uwagi na bloga, chcę go, jak i siebie rozwijać. To już będę kontynuować w tym roku, czyli 2016. Wierzę, że ten rok będzie jeszcze lepszy niż poprzedni!


Życzę każdemu z Was, aby spełnił swoje najskrytsze marzenia, aby poznał ludzi godnych zaufania,  wszystkie testy/egzaminy pisał celująco, aby żadne problemy nie przyćmiły Waszych marzeń. Żebyście nigdy, ale to nigdy nie kończyli w połowie drogi do sukcesu. Wierzę, że jesteście zrobić więcej i znieść o wiele więcej bólu niż Wy myślicie. Uwierzcie w siebie,  bo każdy z Was jest cudowną osobą, idealną na swój sposób. Ideałów nie ma? Oczywiście, że są. Wy jesteście idealni i musicie w to wierzyć. Ale oczywiście nie przesadzajmy - eliminujcie swoje wady, nie patrzcie na wady drugiego człowieka, bo to nie nasz problem. Bądźcie sobą nawet jeśli nie pasuje to innym. Bo to Wy będziecie żyć ze sobą zawsze, oni wszyscy mogą odejść. Szczęśliwego Nowego Roku, aby był lepszy niż poprzedni! :) 








Możesz znaleźć mnie na fejsie instagramie  i snapchacie jako x3nemezisx3 ! :) 



Udostępnij ten post

33 komentarze :

  1. Bardzo fajne podsumowanie!
    Gratuluję tak wysokiej średniej!
    Życzę również wielu sukcesów w tym roku :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli roczek udany! Tak naprawdę to nawet nie wiem czego Ci życzyć, bo wydaje mi się, że już wszystko masz, ale mimo to, oby ten nowy rok był dla Ciebie jeszcze lepszy, żebyś kroczyła przez te 12 miesięcy z uśmiechem na ustach i miała co wspominać! :)

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    SORRY? SORRY

    Leżąc krzyżem, błagająca o przebaczenie
    Szarik

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz cudne zdjęcia ♥
    Obs ? DDAJ ZNAĆ U MNIE
    www.madame-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne życzenia, też właśnie w tym roku zaczęłam liceum, jest trochę trudniej :D
    Szczęśliwego nowego roku ! :D
    http://pesymistycznaksiezniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby 2016 był jeszcze lepszy :)

    http://colorful-and-sweet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! ♥

    ---->SYDNEYSLEEK.BLOGSPOT.COM<----

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo fajnego bloga, piszesz bardzo interesująco z chęcią bedę czekać na kolejne posty ! Emotikon smile
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladne zdjecia! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł i fajne podsumowanie :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że ten rok był dla Ciebie takim udanym i żeby następny był jeszcze lepszym, tym najlepszym :* Pozdrawiam cieplutko ^^ http://sandraahey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podsumowanie :). Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To fajnie, że udało Ci się dostrzec w minionym roku więcej plusów niż minusów. ;) A gimnazjum udało Ci się zakończyć z bardzo dobrym wynikiem. Piszesz, że w liceum jest ciężej - wszak ktoś kiedyś powiedział, że jeśli jest trudno, to znaczy, iż zmierzasz w dobrym kierunku.
    Również życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku, abyś miała jak najwięcej czasu i chęci na udzielanie się na blogu. :D
    Deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze na 2016 rok. Szczęścia, zdrowia i spełnienia marzeń!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostrzec więcej dobrych rzeczy niż złych w poprzednim roku jest nie lada wyzwaniem dla mnie dlatego podziwiam Cię, że jesteś tak szczęśliwą osobą! Również życzę wszystkiego dobrego. Pamiętaj, jesteś najlepsza, przykre chwile powinny być motywacją do zmienienia swojego życia na lepsze (:
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życze ci abyście wytrwali razem i żebyście się mniej kłócili :* Bardzo fajny post :)
    Pozdrawiam :)
    http://vickystyle93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. bby ten rok byl super!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że 2015 był dla ciebie taki udany :)
    Życzę Ci wszystkiego co najlepsze w 2016!

    http://imigor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę fajny post i świetne zdjęcia.
    Czytałam już wcześniej poprzedni i bardzo podoba mi się twój styl pisania.
    Śliczny nagłówek i wygląd bloga :*
    Czekam na kolejne posty kochana.

    Zapraszam na konkurs do wygrania głośniczek Beats (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego nowego roku :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia! ♥ Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! kochana! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że właśnie tak będę mogła podsumować rok 2016, bo ten miniony 2015 nie był dla mnie najlepszy:(

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne podsumowanie roku :) ŻYCZĘ SZCZĘŚLIWEGO 2016 roku :))
    http://olexia-olexia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne zdjęcia! Obserwujemy :D karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie posty, świetne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę szczęścia z chłopakiem, jesteście przesłodcy, aww
    Każdy rok różni się od poprzedniego zwłaszcza dla nas - dojrzewany i wszystko jest inne :)
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  27. Masz cudny nagłówek bloga :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny mix ;)

    zapraszam również do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie niestety było więcej tych cięższych dni, ale fajnie, że tobie się udało. Ten rok musi być lepszy!
    Zapraszam do mnie: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję, że ten rok dobrze się dla Ciebie rozpoczął :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka