Powroty czasem są dobre, a czasem nie. Mój jest tym dobrym.

Mamy dzisiaj 16 lipca, wakacje, słońce, ciepło.
Ostatni wpis  pojawił się 30 stycznia okres ferii zimowych, śnieg (wiem, wiem mogło go wtedy nie być), deszcz, mróz. 
Pół roku mnie tu nie było.
Pół roku ciszy. 
PÓŁ ROKU. 

Przez te pół roku mogło wydarzyć się wiele u Was jak i u mnie. Mogliśmy kogoś poznać, z kimś się pożegnać, osiągnąć jakieś wyznaczone cele, zawalić jakąś ważną sprawę. Skończyć jakiś etap w swoim życiu, a rozpocząć kolejny. Normalka. 
A co jeśli.... jeśli chcemy wrócić do czegoś co nas kiedyś raniło? Do kogoś?
Jedni mówią "nie wracaj, nie", "skrzywdzi cię, bo już raz cię zranił". Drudzy natomiast będą przeciwni temu co mówią pierwsi. Stwierdzą, że druga szansa należy się każdemu. 
Kogo słuchać? 

Hmmm.. no tu jest jeden problem. Bo nie wolno słuchać nikogo. To Twoje życie i Twoja decyzja. Owszem jedni mają trochę racji, bo nikt nie gwarantuje tego, że ta osoba Cię nie skrzywdzi, że jakaś decyzja nie zrujnuje Ci życia, ale drudzy wcale nie są warci przekreślenia, ponieważ i oni mają rację. Bo nie oszukujmy się czy Ty nie dostałeś drugiej szansy? No widzisz. Ja nie raz dostałam drugą szansę, mogłam poprawić swoje błędy, zacząć od nowa. Gdy wracasz do czegoś jest niepewność. Musisz czuć, że chcesz wrócić. Ja wróciłam dzisiaj na bloga. Czy to dobry wybór? Nie wiem, ale na pewno przemyślany.  Ty też przemyśl czy chcesz wrócić, spróbować, dać drugą szansę, to od Ciebie zależy. Przyjaciele zostaną, bynajmniej powinni zostać i zaakceptować każdą Twoją decyzję.

Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka