Żegnajcie ferie!

Z dniem dzisiejszym zakończyłam teoretycznie ferie zimowe, których nie zapomnę do końca życia...nie, nie były aż takie świetne :D

Mimo, że w tegoroczne ferie nie wyjechałam w góry za którymi tak strasznie tęsknię, ale mam nadzieję, że w wakacje uda się zawitać w Zakopanym. To pierwszy tydzień spędziłam z kuzynkami. Odbyło się kilka przegadanych nocek, spacerów, gier i jedna sesja.






Drugi tydzień już nie był tak udany jak pierwszy, bo od niedzieli źle się czułam, a w środę okazało się, że mam ospę, także przedłużyłam sobie ferie o tydzień :)))
A co, gdy wyzdrowieję? Ech, biorę się do roboty: szkoła, szkoła i jeszcze raz szkoła. Nie wybaczę sobie jeśli zawalę ten semestr, także mogę się pożegnać z nudą na wieki :D . 

A wy jak spędzacie/spędziliście swoje ferie? ;) 

Udostępnij ten post

2 komentarze :

  1. Ja ogólnie zaczęłam dopiero ferie :)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka