Goodbey Holidays!

Tak, żegnajcie wakacje 2014!
Czas podsumować dwumiesięczną przerwę od szkoły.
 Wakacje, wakacje i po wakacjach...dla mnie nie najlepszych. Inaczej wyobrażałam sobie tę przerwę, inne plany, marzenia, które niestety nie zostały zrealizowane. Miałam odpocząć, a sama robiłam wszystko, aby tego odpoczynku nie znaleźć, wstawałam codziennie o piątej rano, jeździłam z rodzicami do pracy, po południu kolejna praca i tak w kółko. Dlaczego to robiłam? Nie mam pojęcia. Nie kazali mi, nie prosili o pomoc - sama się wprosiłam.
Niemniej jednak wakacje podsumuję jako: dobre. Miałam okazję zarobić kilka groszy, tata kupił mi 12 książek, które wręcz z półki błagają, abym przeczytała którąś z nich. Mogłam codziennie przebywać z ludźmi, niektórzy byli mili, a inni wręcz prosili się o to, abym była dla nich niemiła, a wręcz wredna, poznałam kilku swoich przyszłych "teściów" :D. Spędziłam godziny przy książkach, które wywołały we mnie przeróżne uczucia. W ostatnich dniach wyjechałam w góry na 3 dni, a wczoraj spotkałam się z moją Anitką, za którą tęskniłam.♥
Może to nie są idealne wakacje, mało spotkań towarzyskich, imprez, alkoholu, dragów i nikotyny, żadnej wakacyjnej "miłości" - nic wspaniałego, historia niczym się wyróżniająca, ale dla mnie te wakacje mają szczególną wartość: zaczęłam prowadzić bloga z opowiadaniem i wciąż go prowadzę, może nie jest wspaniały i połowa komentujących w ogóle nie czyta, ale to nic, ja zaczęłam pisać, zaczęłam realizować swoje odwieczne marzenie. Nie rzucę tego, będę to robić wciąż, nawet jeśli połowa komentarzy będzie negatywna. Przestałam ufać ludziom, skończyłam na starcie obdarowywać ich moim zaufanie, bo na nie trzeba zapracować.
A Wam jak minęły wakacje? Były lepsze od tych z przeszłości? Poznaliście kogoś ciekawego?
Na koniec kilka zdjęć "Lipiec-Sierpień"












Udostępnij ten post

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

♥Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♥ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję
♥ Koniecznie zostaw w poście link do Twojego bloga na 100% wejdę
♥ Dziękuję za wszystko

Jessica Januszkiewicz © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka